AKHIRNYA...

Tanggal 13 Ogos 2009,tarikh yang tidak akan aku lupekan...aku telah grade pada tarikh tersebut...yahoo...tapi pada peringkat diploma je...tapi aku bangga sebab aku dapat juga merasai hari konvokesyen KUIM yang pertama...


-me-

Gambar ni diambil selepas tamat konvokesyen...bagaikan mimpi 3 tahun berhempas pulas belajar akhirnye tamat juga aku belajar...dapat juga aku naik stage ambik scroll hasil usaha aku belajar...aku grade dengan 3 pointer and above...


-me bersama dengan ayah tersayang-

Time nie aku rasa touching sgt sebab kedua ibu bapaku ada bersama dengan aku meraikan hari konvokesyen KUIM...tak dapat diungkap dengan kata-kata bagaimana perasaan dalam hati hanya Allah SWT saja yang tahu...


-me bersama dengan emak tersayang-

Cuma aku rasa frust sikit sebab insan yang bertakhta dihatiku tidak dapat bersama-sama meraikan kejayaan aku time tu...tapi apa kan daya tugasan yang membataskan untuk dia berada bersama meraikan kejayaan ku ini...aku harap dia akan sentiasa menyokong aku tidak kira walau dimana dia berada...

No comments:

Post a Comment

Copyright by ungutinta.blogspot.com