Kenapa mak tak ajak..?

Di malam yang sunyi, terdapat 2 orang sahabat duduk melepak berbual bual kosong di simpang jalan Kg.Tak Ada Nama..

Badrul : Halim, kau sayang tak mak kau?
Halim  : Mestilah aku sayang kat mak aku..
Badrul : Betul nie kau sayang kan mak kau..
Halim  : Betul la
Badrul : Sikit pun kau tak menci mak kau..
Halim  : ehh..watpe aku nak menci mak aku..kita mestilah sayang kat mak sendiri
Badrul : Abis tu kenapa masa mak ayah kau kahwin mereka tak ajak kau sekali?
Halim  : emm...a'ah laa..kenapa mak aku tak ajak aku kan...sampai hati mak aku...
mencilah macam nie...
Badrul : heheheh (sengal juga member aku nie...)
merajuk la Halim setelah tahu Badrul menyakat dia..hehehe

Pengajaran : Janganlah kita sengaja menyakat atau mengenakan kawan-kawan kita lebih2 lagi kepada kawan kawan yg suam-suam kuku@lambat pick up ye...tak baik tau...

#salam sayang dari me

1 comment:

  1. hehehe..ada juga org yang sengal mcm tu

    ReplyDelete

Copyright by ungutinta.blogspot.com