Kat Malaysia ada tak macam ni??







Shop 24..masukkan duit,pilih barang yang hendak di beli then keluar barang yang dipilih..mudah kan..macam beli air gedegang (alaa...air dari mesin masuk syiling tu la..hehehe)
Shop 24 ni me rasa ada kat negara orang omputih je..kat Malaysia me tak pasti dah ada ke belum..yang me tahu kedai 7eleven je yang 24 jam..tu pun ada orang yang jaga...
Memang mudah kalau Shop 24 ini ada tapi kebarangkalian untuk tidak bertahan lama khususnya di Malaysia adalah tinggi..sedangkan mesin ATM pun depa boleh letupkan apa pula shop 24 yang terbuka ni kan...Malaysia kan aman...oppss...terlebih sudah..
See u next entri..

Smileee always ^_^

3 comments:

  1. Assalam.. menarik entri ni, bagus juga klu ada mcm ni kt sini. Tp kenalah di tempat yg sesuai, selamat & ada kawalan spt hospital, kondo dll yg seumpamanya. Klu kt hospital bagus juga sbb mlm2 senang utk yg memerlukan. Thanks sharing ye :)

    ReplyDelete
  2. ye..mmg berguna kalau mesin ini kalau ada kat Malaysia..jika kita sebagai rakyat Malaysia mempunyai sifat kebertanggungjawaban yang tinggi dalm diri letak kat mana-mana je mesin ini pun boleh tanpa ada pengawasan yg maksimum.. sekadar luahan pendapat sy :D

    ReplyDelete
  3. hohoho..macam best je kedai ni..

    ReplyDelete

Copyright by ungutinta.blogspot.com