Aauuchum, alhamdulillah...


Assalammualaikum semua...
Aauuchumm..alhamdulillah..me bersin tu..heheh
Tu belum masuk bab batuk-batuk lagi..
Lately ni, me mengalami gangguan kesihatan..exspeacially pada tekak..
Bila tekak dah sakit secara tak langsung telinga dan kepala turut sakit juga..
Me rasa nak garu je tekak ni..rasa gatal sangat-sangat..dengan batuknya lagi..
Tapi, alhamdulillah me masih boleh bangun dan pergi kerja :)
Apa-apa hal mesti think positive bahawa kesakitan yang kita alami adalah kifarah atas hal-hal yang kita telah lakukan sama ada baik atau buruk..dapat menghapuskan dosa-dosa kecil..
InsyaAllah
Jangan fikir kesakitan yang kita hadapi ini satu bebanan atau sesuatu yang rumit..tiap penyakit ada penawarnya kecuali mati kan...


Senyum tetap senyum walaupun sakit
^_^




3 comments:

  1. betul..setuju..Allah nak ringgankan sedikit tanggungan dosa pada kita sebenarnya..bersabar pun dapat pahala juga..dosa kurang..pahala bertambah..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. aloh siannyer dia xsihat..
    xpe,sakit ni kan dpt hapus dosa2 kecil..wallahualam :)

    ReplyDelete

Copyright by ungutinta.blogspot.com