Acha Septriasa

Sampai Menutup Mata

Embun di pagi buta
Menebarkan bau asa
Detik demi detik ku hitung
Inikah saat ku pergi
Oh Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi
aku tak mudah untuk mencintai
Aku tak mudah mengaku ku cinta
Aku tak mudah mengatakan
Aku jatuh cinta
Senandungku hanya untuk cinta
Tirakatku hanya untuk engkau
Tiada dusta sumpah ku cinta
Sampai ku menutup mata
Cintaku sampai ku menutup mata
Oh Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi

# Lirik lagu kat atas nie telah mengingatkan me pada zaman me study dulu..agak-agak time tu me ngah jiwang me akan layan dengar lagu nie..kalu betul2 hayati lirik lagu nie leh tangkap leleh tau..segala kenangan zaman2 study dulu tak akan dapat diulang semula walaupun kita cuba mengembalikan semula (flash back) dengan cara melakonkn semula memang tak kan sama dengan apa yang telah berlaku...( sedih la pulak )..so, kita hanya dapat mengenang segala memori yang telah berlaku dan menyimpan ia di dalam lipatan ingatan kita dengan sebaik mungkin..salam sayang dari me

gambar ihsan dr mr.google

No comments:

Post a Comment

Copyright by ungutinta.blogspot.com