Glurpp...


Di suatu malam yang belum pukul 12 tengah malam, me dan mak me duduk berbual di meja makan..berbual di meja makan tak makan pun..borak-borak je..maka terjadilah perbualan antara kedua anak beranak..
Me : Mak, tok Midah dengan mak umur sebaya ke?
Mak: Yela, sebaya..
Me : ooo...
Mak : Cuma dia dah bermenantu, cucu pun dah ada..cuma mak ni je la bila nak ada cucu...emm..
Me : Glurrpp...

Hihihi..me dah tak tahu nak jawab apa bila mak me cakap macam tu..
Sabar ye mak..insyaAllah ada rezeki dan jodoh anak mu ini..cuma tak tahu cepat atau lambat sahaja...
Kita doa yang baik-baik je mak ea...


3 comments:

  1. kalau pasal kawin susah nak jawab kan.

    ReplyDelete
  2. hihi, ain kalau dah masuk 20-an nanti mesti kena tanya cmtu kan hmm

    ReplyDelete
  3. hehehe.. selalu ditanya mak macam tu.

    ReplyDelete

Copyright by ungutinta.blogspot.com