Warkah buat AKU

 Kepada : AKU

             AKU...dilahirkan hasil dari kasih sayang dan cinta dari kedua ayah dan emakku...AKU...dijaga,dibesarkan dengan penuh kasih sayang sehingga ke hari ini...tanpa ayah dan emakku,tidak wujudlah AKU di muka bumi yang indah ini...
              Terima kasih wahai ayah dan emakku di atas kerelaan kalian untuk menjaga,membesarkan,dan melayan karenah AKU...segala pengorbanan dan penat lelah kalian akan AKU balas tanpa rasa ragu-ragu dalam hatiku..
              Akan AKU sapukan jurai-jurai peluh di dahi kalian dengan rona-rona kegembiraan.
              Akan AKU tawakan kalian dengan kehidupan yang bahagia dunia dan akhirat
              Akan AKU hadiahi kalian dengan 1001 keceriaan dan keharmonian hidup
              Akan AKU bawakan 7 keajaiban di dunia dengan seluruh kudratku untuk kalian

Dengarkanlah wahai ayah dan emakku..rintihan dari hati kecilku ini...
Akan AKU doakan kesejahteraan kalian di dunia dan di akhirat...InsyaAllah

Yang Benar,
AKU



Hasil Nukilan : Me la..sape lagi...hehehe

#salam sayang dari me

No comments:

Post a Comment

Copyright by ungutinta.blogspot.com