Karnival RTC

Apa khabar semua..semoga sihat hendaknya...fuhh..penatnya badan me..rasa sengal semua urat sendi..hari ni 26 Mac me dan manager me wakil dari SKMM join buka booth sempena karnival RTC bertempat di Kg.Melayu Baru batu 28, Lenga, Muar...apa pulak RTC tu kan..? Hihihi..RTC tu singkatan kepada Rural Tranfomation Centre atau dalam bahasa melayunya Pusat Tranformasi Luar Bandar di mana sebelum ini dikenali sebagai Info Desa.So, me grab la peluang yang ada untuk tarik minat orang ramai untuk join program under SKMM pulak..Alhamdulillah...sambutan agak memberangsangkan..ada juga penduduk yang berminat dalam dunia IT ini..mereka semakin terbuka minda dalam kemajuan teknologi sekarang.
Apa-apa pun me nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada setiausaha merangkap pengurus RTC ini iaitu saudara Mohd Zainul Hilmi bin A.Hamid kerana telah memberi peluang kepada kami untuk melibatkan diri dalam karnival ini.
Ok..uolls..nak tengok tak gambar aktiviti time karnival ni..sure la nak tengok kan..hihihi..perasannya me..cer uolls ke bawahkan sedikit mata tu..bawah kan lah sedikit baru la dapat tengok gambarnya...aaa..dah nampak kan..selamat melihat...

2 comments:

  1. best kan kalau dapat join event camni =)

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright by ungutinta.blogspot.com